Blog
Ondernemers onder druk door historisch personeelstekort: “We kunnen onze klanten niet meer de gewenste service bieden” Ondernemers door het hele land staan voor een enorme uitdaging door het aanhoudende personeelstekort. Terwijl de werkdruk stijgt en klanten de impact merken in de vorm van langere wachttijden en beperkte dienstverlening, moeten
Goede communicatie over "bestelknop" vereist De Hoge Raad heeft op vrijdag 4 oktober geoordeeld dat bestelknoppen van webwinkels met de tekst 'bestellen', 'bestelling plaatsen' of 'bestelling afronden' niet duidelijk genoeg aangeven dat de consument verplicht is te betalen. Deze uitspraak van de hoogste rechter kan leiden tot gehele of
Interview in “Bakkers in Bedrijf” Fleur Vesseur van Bakkerij Van Iersel ‘De verkoop via de webshop steeg met 75 procent’ Bakkerij van Iersel uit Tilburg maakt al sinds 2010 gebruik van het pakket Compad Bakkerij. Fleur Vesseur ontdekte het afgelopen jaar meer mogelijkheden. ‘We hebben een nieuwe webshop en
Het is heeft bij Compad Reclmaestudio! Het is feest bij Compad Reclamestudio, want deze maand vieren wij ons 10-jarig jubileum! Een decennium van groei, inspiratie en het leveren van hoogwaardige online oplossingen voor onze gewaardeerde klanten. Terug naar het begin… In een tijd waarin de vraag naar online oplossingen
Piroschka Voncken: "Bestedingspatroon webshop ligt hoger dan in de winkel" Het is altijd fijn om te lezen dat onze klanten te vrede zijn en goede resultaten behalen. Mooi artikel in 'Bakkerswereld' van augustus 2022 van Piroschka Voncken van Bakkerij Voncken over hun webshop, gerealiseerd door Compad Reclamestudio: De website